قیمت اسکناس نو در بازار چند و از کجا اسکناس نو بخرم ؟

هر سال از نیمه اسفندماه کشور رنگ و بوی سال نو به خود می‌گیرد و در این میان اسکناس‌های نو طرفدار زیادی پیدا می‌کند و مردم برای عیدی دادن اسکناس نو تهیه می‌کنند.

هر سال از نیمه اسفندماه کشور رنگ و بوی سال نو به خود می‌گیرد و در این میان اسکناس‌های نو طرفدار زیادی پیدا می‌کند و مردم برای عیدی دادن اسکناس نو تهیه می‌کنند.

بانک مرکزی نیز برای تأمین نیاز مردم در برخی شعب خود اسکناس نو توزیع می‌کند و مردم نیز می‌توانند برای دریافت این اسکناس‌ها به شعب معرفی‌شده مراجعه کنند.

در این میان، اما بازار آزاد اسکناس نو نیز همیشه در کرج در روز‌های پایانی سال داغ بوده است، با این تفاوت که مردم اسکناس را از بانک‌ها با قیمت واقعی خود دریافت می‌کنند و برای خرید اسکناس نو از بازار آزاد باید رقم بیشتری پرداخت کنند.

تنوع اسکناس‌های ارائه‌شده در بازار آزاد بیشتر از اسکناس‌هایی است که در شعب بانک‌ها توزیع می‌شود و دارای محدودیت برای دریافت آن است.

اسکناس نو در بازار آزاد چند؟

بر اساس مشاهدات از بازار آزاد فروش اسکناس نو در آذر ماه سال ۱۴۰۱ ، در این بازار هر بسته ۱۰۰ برگی اسکناس ۵۰۰ تومانی که رقم واقعی آن ۵۰ هزار تومان می‌شود، در بازار آزاد … تومان و هر بسته ۱۰۰ برگی اسکناس ۱۰۰۰ تومانی که رقم واقعی آن ۱۰۰ هزار تومان است، … تومان به فروش می‌رسد.

اما بسته‌های ۱۰۰ برگی اسکناس نوی ۲۰۰۰ تومانی … تومان بیشتر از قیمت واقعی یعنی … تومان فروخته می‌شود

جالب اینکه بیشترین اختلاف قیمت واقعی و فروش در بازار آزاد اسکناس نو، مربوط به اسکناس ۵۰۰۰ تومانی است که قیمت واقعی هر بسته ۱۰۰ برگی از آن … تومان بیشتر از قیمتی است که باید برای خرید این بسته ۱۰۰ تایی پرداخت کند؛ در واقع بسته ۱۰۰ برگی اسکناس نوی ۵۰۰۰ تومانی در بازار آزاد … تومان به مشتری فروخته می‌شود.

بسته اسکناس ۱۰ هزار تومانی نو نیز … تومان برای فروشنده‌ها سود دارد، یعنی یک بسته ۱۰۰ برگی ۱۰ هزار تومانی با قیمت … تومان در بازار آزاد به فروش می‌رسد.

مشتریان محترم میتوانند با مراجعه به سکه طلای روان جو در کرج اقدام به تهیه اسکناس نو نمایند.

Visits: 1233

دیدگاهتان را بنویسید

الان تماس بگیر
آدرس سکه رز